Telia teenuste info ja töökorraldus eriolukorras

Telia teenuste info ja töökorraldus eriolukorras

Kuna suurenenud viirusoht ning valitsuse poolt välja kuulutatud eriolukord muudavad olulisel määral meie igapäevaelu, pani Telia oma klientidele kokku nõuanded, kuidas selles situatsioonis enda ja oma pere tegemisi planeerida.



Telia esinduste töö

Telia esinduste töö

Täpse info esinduste lahtiolekuaegade kohta riigis kehtestatud eriolukorra ajal leiad Telia kodulehelt esinduste kontaktide juurest.

Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Seoses suurenenud viirusohuga võib Telia oma esinduste tööaega vajadusel piirata või esindusi sulgeda. See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Esinduse mittetöötamisel soovitame teha Telia-suunalisi toiminguid meie veebipõhises iseteeninduses. Seadmete soetamisel on abiks Telia e-pood.

Telia e-poest ostetud telefonid, kellad, tahvel- ja sülearvutid saab 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist mugavalt tagastada läbi pakiautomaadi.


Telia tehnikute töö

Telia on juba rakendanud oma tehnikute visiitide puhul erinevaid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kõigil Telia tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse nii enne kui pärast iga kliendivisiiti. Samuti saadab Telia iga tehnikuvisiidi kinnituseks kliendile SMS-i, milles küsitakse kliendi käest, ega ta pole haige või koduses karantiinis. Ka Telia tehnikutel on kohustus iga kliendi käest enne visiiti küsida, ega klient pole haige või koduses karantiinis. Sellistel juhtudel on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Kriisiolukorra eskaleerudes võib Telia piirata oma tehnikute kliendivisiite.


Telia lahendused ja panus COVID-19 kriisi leevendamiseks

Telia lahendused ja panus COVID-19 kriisi leevendamiseks

Praeguses eriolukorras vajavad Eesti inimesed, ettevõtted ja riik Telia poolt pakutavaid teenuseid enam kui kunagi varem.


  • Meie esmane ja kõige olulisem eesmärk on pakkuda kõigile mobiilsidet, püsiinternetti, telesisu, IT- ja küberturvalisuse lahendusi jätkuvalt kõrge kvaliteediga.
  • Panustame igapäevaselt sellesse, et meie tehnoloogiad, tooted ja teenused oleksid kontaktivabalt kättesaadavad.
  • Oleme ulatanud abikäe neile, kes seda hetkel enim vajavad. Seisame hea selle eest, et kõigil õpilastel oleksid kaugõppeks head võimalused, et perearstid saaksid sujuvalt teha oma tööd ja haiglaravil patsiendid suhelda lähedastega.
  • Meie mobiilsidevõrgu anonüümitud andmed on aidanud valitsusel võtta vastu otsuseid koroonaviirusega võitlemiseks.

Loen lähemalt

Telia teenuste tellimine ja muutmine

TELIA TEENUSTE TELLIMINE JA MUUTMINE

Tulenevalt olukorrast soovitame erinevate teenuste tellimisel ja muutmisel ning kauba soetamisel kasutada Telia e-kanaleid. Valdavat osa Telia pakutavatest teenustest saab tellida ja muuta meie veebipõhises iseteeninduses. Nii saab iseteeninduse vahendusel näiteks muuta oma interneti- ja kõnepakette, tõsta võimalusel internetipakettide kiirusi jne. Telia koduteenuseid (näiteks TV pakette ja lisateenuseid) saab tellida ja muuta ka TV-ekraani vahendusel. Seadmete soetamisel on abiks aga Telia e-pood, mille vahendusel saab tellida kõiki Telias müüdavaid seadmeid.


Korduma kippuvad küsimused

Seadmete järelteenindus ja seadmekindlustuse kahjukäsitlus

SEADMETE JÄRELTEENINDUS JA SEADMEKINDLUSTUSE KAHJUKÄSITLUS

Seadmete järelteenindusega seotud tegevuste korral (seadmerikked, garantiiremont jne) soovitame võimalusel Telia esindusse mitte pöörduda ning kasutada selle asemel e-teenust. E-teenuse abil saab saata rikkis mobiiltelefoni hooldusesse läbi pakiautomaadi.

Telia Seadmekindlustuse teenuse puhul on kogu kahjukäsitluse protsess samuti teostatav läbi e-kanali ning kahjustatud seadmete hooldusesse saatmine käib läbi Telia iseteeninduse.

Teiste seadmete hooldusesse saatmisel saad pöörduda otse hoolduspartneri poole, kes saadab kulleri seadmele järele. Remonditavate seadmete ja hoolduspartnerite kohta leiad info:


Rikked, tehnilised mured ja küsimused

RIKKED, TEHNILISED MURED JA KÜSIMUSED

Rikete ning muude tehniliste murede ja küsimuste korral on klientidele abiks tavapärased Telia kanalid. Küll peab arvestama sellega, et kriisiolukorra tõttu võivad Telia infoliinid olla tavapärasega võrreldes enam koormatud. Üks koht, kust kliendid saavad ise oma lihtsamatele muredele lahendused ja vastused, on Telia veebipõhine Online Abi, kus saab näiteks kontrollida oma koduste teenuste toimimist. Samuti jagab Online Abi samm-sammult juhendeid, kuidas ise oma teenused töökorda saada.

Lisaks on endiselt avatud Telia eraklientide teenindusnumber 123 ning äriklientide teenindusnumber 1551.


Korduma kippuvad küsimused

Arvete info ja tasumine

ARVETE INFO JA TASUMINE

Soovitame kõikidel klientidel võimaluse korral saada infot arvete kohta ning tasuda arveid Telia e-kanalite vahendusel. Selleks saab kasutada:

Arve tasumiseks saab mugavalt kasutada ka pangalinke, mis asuvad kliendile saadetud e-kirja sisus või sõlmida püsimakseleping arvete tasumiseks kliendi poolt eelistatud pangas.


Info Telia äriklientidele

INFO TELIA ÄRIKLIENTIDELE

Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ja meie kõigi hea tervise säilimiseks soovitame ka oma äriklientidel kasutada lähinädalatel suhtlemiseks eelkõige digitaalseid kanaleid: e-posti, telefoni, Skype’i, Slacki, Microsoft Teams’i, videokonverentsi lahendust jne.

Erinevate Telia (kliendi)süsteemide haldamine toimub kaugjuhtimisega ning monitoorime pidevalt nende toimimist. Tõrgete korral oleme valmis reageerima sama operatiivselt nagu tavaolukorras. Samuti suhtleme pidevalt oma kootööpartneritega, kes aitavad tagada Telia võrgu ja süsteemide toimimise, et saaksime vajadusel pakkuda tuge võimalike probleemide ennetamiseks või alternatiivsete lahenduste leidmiseks. Jälgime olukorda jooksvalt ja võtame vajadusel kasutusele lisaabinõud, et tagada teie äri ja meie teenuste igapäevane toimimine.


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED