Telia esinduste töö
Täpse info esinduste lahtiolekuaegade kohta riigis kehtestatud eriolukorra ajal leiad Telia kodulehelt esinduste kontaktide juurest.
Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Seoses suurenenud viirusohuga võib Telia oma esinduste tööaega vajadusel piirata või esindusi sulgeda. See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Kui esindus on suletud, soovitame teha toiminguid meie veebipõhises iseteeninduses. Seadmete soetamisel on abiks Telia e-pood. Kui soovid siiski mõnda meie esindust külastada, siis broneeri kindlasti endale aeg, et ebavajalikke kontakte vältida ning enda väärtuslikku aega kokku hoida.
Telia e-poest ostetud telefonid, kellad, tahvel- ja sülearvutid saad vajadusel tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist mugavalt läbi pakiautomaadi.
Telia tehnikute töö
Telia on juba rakendanud oma tehnikute visiitide puhul mitmeid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kõigil Telia tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse nii enne kui pärast iga kliendivisiiti ning tehnikud kannavad kliendivisiidil kaitsemaski. Samuti saadab Telia iga tehnikuvisiidi kinnituseks kliendile SMSi, milles küsitakse kliendi käest, ega ta pole haige või koduses karantiinis. Ka Telia tehnikutel on kohustus iga kliendi käest enne visiiti küsida, ega klient pole haige või koduses karantiinis. Sellistel juhtudel on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Viiruseohu vähendamiseks soovitame enne ja pärast tehniku visiiti tuba tuulutada. Kriisiolukorra eskaleerudes võib Telia oma tehnikute kliendivisiite piirata.