Telia teenuste info ja töökorraldus eriolukorras

KUIDAS TÖÖTAB TELIA KOROONAPIIRANGUTE AJAL?

Kuna suurenenud viirusoht ning valitsuse poolt välja kuulutatud piirangud muudavad olulisel määral meie kõigi igapäevaelu, oleme kokku kogunud Telia teenuseid puudutava info ja nõuanded, kuidas enda ja oma pere tegemisi hõlpsamini planeerida.

Telia esinduste töö

Telia esinduste töö

Täpse info esinduste lahtiolekuaegade kohta riigis kehtestatud eriolukorra ajal leiad Telia kodulehelt esinduste kontaktide juurest.

Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Seoses suurenenud viirusohuga võib Telia oma esinduste tööaega vajadusel piirata või esindusi sulgeda. See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Kui esindus on suletud, soovitame teha toiminguid meie veebipõhises iseteeninduses. Seadmete soetamisel on abiks Telia e-pood. Kui soovid siiski mõnda meie esindust külastada, siis broneeri kindlasti endale aeg, et ebavajalikke kontakte vältida ning enda väärtuslikku aega kokku hoida.

Telia e-poest ostetud telefonid, kellad, tahvel- ja sülearvutid saad vajadusel tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist mugavalt läbi pakiautomaadi.

Telia tehnikute töö

Telia on juba rakendanud oma tehnikute visiitide puhul mitmeid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kõigil Telia tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse nii enne kui pärast iga kliendivisiiti ning tehnikud kannavad kliendivisiidil kaitsemaski. Samuti saadab Telia iga tehnikuvisiidi kinnituseks kliendile SMSi, milles küsitakse kliendi käest, ega ta pole haige või koduses karantiinis. Ka Telia tehnikutel on kohustus iga kliendi käest enne visiiti küsida, ega klient pole haige või koduses karantiinis. Sellistel juhtudel on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Viiruseohu vähendamiseks soovitame enne ja pärast tehniku visiiti tuba tuulutada. Kriisiolukorra eskaleerudes võib Telia oma tehnikute kliendivisiite piirata.

Telia lahendused ja panus COVID-19 kriisi leevendamiseks

Telia lahendused ja panus COVID-19 kriisi leevendamiseks

Praeguses olukorras vajavad Eesti inimesed, ettevõtted ja riik Telia poolt pakutavaid teenuseid enam kui kunagi varem.

  • Meie esmane ja kõige olulisem eesmärk on pakkuda kõigile mobiilsidet, püsiinternetti, telesisu, IT- ja küberturvalisuse lahendusi jätkuvalt kõrge kvaliteediga.
  • Panustame igapäevaselt sellesse, et meie tehnoloogiad, tooted ja teenused oleksid kontaktivabalt kättesaadavad.
  • Meie mobiilsidevõrgu anonüümitud andmed on aidanud valitsusel võtta vastu otsuseid koroonaviirusega võitlemiseks.

Loen lähemalt
Telia teenuste tellimine ja muutmine

TELIA TEENUSTE TELLIMINE JA MUUTMINE

Suurt osa Telia teenustest saad hallata iseteeninduses. Näiteks on sul võimalik iseteeninduses muuta oma internetipaketti, TV-paketti, mobiiliteenuse internetimahtu, näha oma järelmaksulepingute infot, arve infot jpm.

Korduma kippuvad küsimused
Seadmete järelteenindus ja seadmekindlustuse kahjukäsitlus

SEADMETE JÄRELTEENINDUS JA SEADMEKINDLUSTUSE KAHJUKÄSITLUS

Seadmete järelteenindusega seotud tegevuste korral (seadmerikked, garantiiremont jne) soovitame võimalusel Telia esindusse mitte pöörduda ning kasutada selle asemel e-teenust. E-teenuse abil saab saata rikkis mobiiltelefoni hooldusesse läbi pakiautomaadi.

Telia Seadmekindlustuse teenuse puhul on kogu kahjukäsitluse protsess samuti teostatav läbi e-kanali ning kahjustatud seadmete hooldusesse saatmine käib läbi Telia iseteeninduse.

Teiste seadmete hooldusesse saatmisel saad pöörduda otse hoolduspartneri poole, kes saadab kulleri seadmele järele. Remonditavate seadmete ja hoolduspartnerite kohta leiad info:

Rikked, tehnilised mured ja küsimused

RIKKED, TEHNILISED MURED JA KÜSIMUSED

Rikete ning muude tehniliste murede ja küsimuste korral on klientidele abiks tavapärased Telia kanalid. Küll peab arvestama sellega, et kriisiolukorra tõttu võivad Telia infoliinid olla tavapärasega võrreldes enam koormatud. Üks koht, kust kliendid saavad ise oma lihtsamatele muredele lahendused ja vastused, on Telia veebipõhine Online Abi, kus saab näiteks kontrollida oma koduste teenuste toimimist. Samuti jagab Online Abi samm-sammult juhendeid, kuidas ise oma teenused töökorda saada.

Lisaks on endiselt avatud Telia eraklientide teenindusnumber 123 ning äriklientide teenindusnumber 1551.

Korduma kippuvad küsimused
Arvete info ja tasumine

ARVETE INFO JA TASUMINE

Soovitame kõikidel klientidel võimaluse korral saada infot arvete kohta ning tasuda arveid Telia e-kanalite vahendusel. Selleks saab kasutada:

Arve tasumiseks saab mugavalt kasutada ka pangalinke, mis asuvad kliendile saadetud e-kirja sisus või sõlmida püsimakseleping arvete tasumiseks kliendi poolt eelistatud pangas.

Info Telia äriklientidele

INFO TELIA ÄRIKLIENTIDELE

Teliast leiad kõik vajaliku, et toetada oma töötajaid kaugtöö tegemisel. Anname endast parima, et töö sinu ettevõttes saaks sujuvalt edasi toimida.

Vaatan lähemalt

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED