Kanal 2 ja TV3 lahkumine vabalevist Telia kliente ei mõjuta

21.06.2017

Kahe populaarse Eesti telekanali lahkumine vabalevist Telia TV-teenuse kasutajaid ei mõjuta. Samuti saavad Telia TV-teenusega liituda kõik need vabalevi kliendid, kes soovivad ka edaspidi Kanal 2 ja TV3 jälgida.

Telia Eesti meelelahutuse ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton kinnitas, et sõltumata sellest, milline on Kanal 2 ja TV3 seekordne lõplik otsus vabalevist lahkumise või sinna jäämise vaates, saavad kõik Telia kliendid endiselt jälgida nii Kanal 2, TV3 kui teisi eestimaalaste seas populaarseid telekanaleid.

2015. aasta suvel, mil nii TV 3 kui Kanal 2 teavitasid vabalevist lahkumisest, valisid tuhanded inimesed oma uueks teenusepakkujaks Telia. Kuigi telekanalid otsustasid hiljem siiski vabalevisse jääda, jäi enamus Teliaga liitunud kliente oma otsusele kindlaks ega pöördunud vabalevi juurde tagasi.

„See on meile suur kompliment, mis näitab, et kliendid on Telia teenusega rahul,“ sõnas Anton.

Ta lisas, et kõik tänased vabalevi kliendid, kes plaanivad kasutama hakata uut TV teenuse pakkujat, saavad Teliaga ühendust võtta erinumbril 644 0909. Samuti saab Telia pakutavate võimalustega tutvuda spetsiaalsel veebilehel.

Telia TV ja Koduinterneti teenus jõuab täna enam kui 98 protsendini Eestimaa kodudest. Paljudes piirkondades on välja ehitatud Telia püsivõrk ning nendes kohtades, kuhu Telia kaabel täna veel ei ulatu, pakub ettevõte TV teenust ja piiramatu mahuga koduinternetti üle oma 4G mobiilivõrgu. Nimetatud lahendus on klientide poolt väga hästi vastu võetud ning seda kasutavad tuhanded Eestimaa kodud. 2015. aasta suvel, mil TV3 ja Kanal2 viimati plaanisid vabalevist lahkuda, polnud Telia selle lahendusega veel turule tulnud.

Telia TV põhipaketti kuulub üle 20 telekanali, tasuta Filmiriiul, KordusTV ning populaarsete sarjade keskkond FOXplay. Telia TV teenuse hinnad algavad 6 eurost kuus.

Kanal 2 ja TV3 teatasid täna otsusest, et lahkuvad alates 1. augustist vabalevist.