Mobiilikõnede lisateenused


Eritasuliste kõnede piirang

Eritasuliste kõnede piirang

Võimalus piirata väljahelistatavad kõned kõikidele eritasulistele kõneteenusnumbritele.

Eritasuliste kõnede piirang

Väldi kalleid eritasulisi kõnesid, mille hinnad on suuremad kui su paketi tavakõned, Eritasuliste kõnede piiranguga.

Hind
Liitumistasuiseteeninduses0 €
esinduses3,84 €
Kuutasu0 €
Kasutustasu0 €
Tellin teenuse
  • Teenus piirab kõned:
    • 900-ga algavatele numbritele
    • kolme- kuni viiekohalistele kõneteenuse numbritele, millele helistamine on kallim kõneteenuse tavahinnast (0,2278 €/min).
  • Piirang ei laiene infonumbritele (1181, 1182, 1184, 1188).

Saldopiirang

Saldopiirang

Saldopiiranguga hoiad oma mobiilikulud kontrolli all.

Saldopiirang

Saldopiiranguga hoiad oma mobiilikulud kontrolli all.

  • Määra piirsumma, millest rohkem sa ei soovi kuu jooksul kulutada.
  • Saadame sulle SMS-teavituse kui sinu kuulimiit on ületatud.
  • Piirame sinu teenuste kasutust, kuid soovi korral saad teenused taas aktiveerida.
Tellin saldopiirangu

Hinnad

Hind
Kuutasu0,65 €
Tellimistasuiseteeninduses0 €
esinduses1,62 €
SMS-teavitusTeenuse tellijale0 €
teistele0,1948 €
Piirsumma muutmistasuiseteeninduses0 €
esinduses1,62 €
Side taasavamine piirsummat muutmata0 €
  • Saldopiirangu rakendumisest teavitatakse sind ja soovi korral veel kuni kolme Telia numbrit SMS-iga.
  • Kasutatud teenuste maksumust arvutatakse perioodiliselt (kalendrikuu) ning piirsumma täitumist kontrollitakse üks kord päevas.
  • Saldopiirangu määratud piirsummas arvestatakse:
    • paketi ja lisateenuste püsitasusid
    • kõneteenuseid
    • SMS-e
    • internetti
    • komplekti kuutasu
    • mobiilseid makseid
    • eritariifiga teenuseid
  • Määratud piirsummas ei arvestata:
    • kogu arve summa pealt kuu lõpus arvestatavaid soodustusi
    • Telia teenuste tellimistasusid
    • teenustasusid (näiteks liitumistasu, paketivahetustasu, numbri muutmistasu jne)
    • kauba ostmist
    • kõnekaardi laadimist
    • interneti lisamahu ostmist
  • Saldopiirangu rakendumisel on piiratud:
    • väljahelistamine
    • teenuste kasutamine
  • Saldopiirangu rakendumisel jäävad avatuks:
    • kõnede ja SMS-ide vastuvõtmine
    • tasuta pere- ja firmasisesed kõned
    • tasuta kuutasulise lühivaliku kõned
    • tasuta POP/Sõbraliin 1336
    • hädaabinumbrid 112 ja 110
    • parkimise lõpetamise number 1903
    • Telia kliendiinfo number 123
    • teenuse "Kõne vastaja arvel" number 16116
    • kõikide teenuste kasutamine välismaal viibides

Seda saad teha iseteeninduses, esinduses või infotelefonil 123 (salasõna olemasolul). Side avatakse samal päeval.

Piirsumma määramine

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad. Piirsumma ei saa olla väiksem kui püsitasude summa kokku, sest püsitasude summa arvestatakse täies mahus piirsumma sisse kohe kuu alguses.

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Paketitasu: MinuEMT, seeniorpakett jne
  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad teenused: kõned, sõnumid, internet peale valitud mahu täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne.

Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada paketitasus sisalduvaid kõneminuteid, sõnumeid ega internetti.

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad. Piirsumma ei saa olla väiksem kui püsitasude summa kokku, sest püsitasude summa arvestatakse täies mahus piirsumma sisse kohe kuu alguses.

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Paketitasu: MinuEMT, seeniorpakett jne
  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad teenused: kõned, sõnumid, internet peale valitud mahu täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne.

Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada paketitasus sisalduvaid kõneminuteid, sõnumeid ega internetti.

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad.

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad kõned: kõned peale limiidi täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

miinimumarve + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta miinimumarvele lisanduvate teenuste maksumust – selle alusel saad määrata sobiva piirsumma.

Mõned miinimumarvele lisanduda võivad teenused:

  • mobiilsete maksete teenused (parkimine, ID-pilet, loto);
  • annetuskampaaniad;
  • kõnekaardi laadimised;
  • järelmaksuga ostetud kauba arveldusteenus.

Miinimumarve arvestatakse piirsummas kogu summa ulatuses. Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada teenuseid ka siis, kui miinimumarve ei ole jooksval kuul veel täitunud.

Saldomeenutus

Saldomeenutus

Saldomeenutus on SMS-teavitus sinu määratud mobiiliarve kuulimiidi ületamise kohta.

Saldomeenutus

Saldomeenutus on SMS-teavitus sinu määratud mobiiliarve kuulimiidi ületamise kohta.

  • Määra endale summa, mis ulatuses mobiiliteenuseid tarbida soovid
  • Kui kuulimiit on täis, saadame sulle SMS-teavituse
  • Kuulimiiti ületamisel su teenuseid automaatselt ei piirata ja saad kasutamist jätkata
Tellin Saldomeenutuse

Hinnad

Hind
Liitumistasuiseteeninduses0 €
esinduses1,62 €
Kuutasu0,65 €
SMS-teavitus piirsumma ületamisel0,1948 €
Kuulimiidi muutmistasuiseteeninduses0 €
esinduses1,62 €
  • SMS-teavitust saad tellida kõikidele sinu nimele vormistatud mobiilinumbritele.
  • Kasutatud teenuste maksumust arvutatakse perioodiliselt (kalendrikuu) ning piirsumma täitumist kontrollitakse üks kord päevas.
  • Välismaal tehtud ja vastuvõetud kõnede ning kasutatud teenuste maksumus arvutatakse pärast roaming-partnerite poolt saadetud informatsiooni laekumist. Arve on seetõttu tegelikkuses suurem kui sinu määratud piirsumma
  • Saldomeenutuse määratud piirsummas arvestatakse:
    • paketi ja lisateenuste püsitasusid
    • kõneteenuseid
    • SMS-e
    • internetti
    • komplekti kuutasu
    • mobiilseid makseid
    • eritariifiga teenuseid
  • Määratud piirsummas ei arvestata:
    • kuu lõpus kogu arve summa pealt arvestatavaid soodustusi
    • Telia teenuste tellimistasusid
    • teenustasusid (näiteks liitumistasu, paketivahetustasu, numbri muutmistasu jne)
    • kauba ostmist
    • telefoni jm järelmaksu
    • kõnekaardi laadimist

Piirsumma määramine

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad. Piirsumma ei saa olla väiksem kui püsitasude summa kokku, sest püsitasude summa arvestatakse täies mahus piirsumma sisse kohe kuu alguses.

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Paketitasu: MinuEMT, seeniorpakett jne
  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad teenused: kõned, sõnumid, internet peale valitud mahu täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne.

Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada paketitasus sisalduvaid kõneminuteid, sõnumeid ega internetti.

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad. Piirsumma ei saa olla väiksem kui püsitasude summa kokku, sest püsitasude summa arvestatakse täies mahus piirsumma sisse kohe kuu alguses.

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Paketitasu: MinuEMT, seeniorpakett jne
  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad teenused: kõned, sõnumid, internet peale valitud mahu täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne.

Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada paketitasus sisalduvaid kõneminuteid, sõnumeid ega internetti.

Piirsumma määramisel arvesta püsitasudega ja jooksvate tasudega, mis neile lisanduda võivad.

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

paketitasu + lisateenuste kuutasud + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Mõned näited püsitasude kohta:

  • Lisateenuste kuutasud: saldopiirang, kõnepost, kõnefilter jne

Mõned näited jooksvate tasude kohta:

  • Eritasulised teenused: parkimine, ID-pilet, helinad, muusika jne
  • Paketitasule lisanduvad kõned: kõned peale limiidi täitumist, kõned välismaale, teenuste kasutamine välismaal, eritasulised kõned jne

Piirsumma saad määrata järgmise võrrandi alusel:

miinimumarve + lubatud lisanduv summa eurodes=piirsumma

Piirsumma määramisel arvesta miinimumarvele lisanduvate teenuste maksumust – selle alusel saad määrata sobiva piirsumma.

Mõned miinimumarvele lisanduda võivad teenused:

  • mobiilsete maksete teenused (parkimine, ID-pilet, loto);
  • annetuskampaaniad;
  • kõnekaardi laadimised;
  • järelmaksuga ostetud kauba arveldusteenus.

Miinimumarve arvestatakse piirsummas kogu summa ulatuses. Sidepiirangu rakendumisel ei saa kasutada teenuseid ka siis, kui miinimumarve ei ole jooksval kuul veel täitunud.

Saldoliin

Saldoliin

Kiire ülevaade jooksva kuu mobiiliarvest.

Saldoliin

Saldoliinile lühinumbriga 1431 helistades saad kiirelt ülevaate sinu jooksva kuu mobiiliarvest. Kõne on sulle tasuta ja saldo öeldakse ühepäevase täpsusega.

Lühinumbritele helistamine on Telia erakliendile tasuta.

Saldo sisaldab järgnevaid jooksval kuul kasutatud teenuseid:

  • kõned,
  • SMS-id,
  • lisateenuste ühekordsed tellimismaksed,
  • teised teenustasud.

Saldo ei sisalda järgnevaid jooksval kuul kasutatud teenuseid:

  • kuumaksed,
  • paketitasud,
  • lisateenuste kuutasud,
  • paketitasus sisalduvate minutite või sõnumite kogus või interneti maht,
  • arve kogusumma pealt kuu lõpus arvestatavad soodustused (näiteks Topeltpluss jt soodustused).

Eestis tehtud kõnesid ja teenuseid arvestatakse ühepäevase täpsusega.

Välismaal tehtud ja vastuvõetud kõnede ja teiste kasutatud teenuste maksumus arvutatakse pärast roaming-partnerite saadetud informatsiooni laekumist.

Pakettide puhul (MinuEMT, MeieEMT jt), mis sisaldavad teatud hulga kõneminuteid, sõnumeid või internetti, näitab Saldoliin paketitasule lisanduvaid teenuseid. Näiteks mahtu ületavad kõned, sõnumid, internet, m-maksed, rahvusvahelised kõned, teenuste kasutamine välismaal jt teenused.

Sõbraliin

Sõbraliin

MinuEMT paketti kasutavad noored saavad 6 tundi tasuta kõneaega kuus.

Sõbraliin

MinuEMT paketti kasutavad noored saavad parima sõbraga rääkima jäädagi, sest Sõbraliiniga saab tervelt 6 tundi tasuta kõneaega ühes kalendrikuus.

  • 6 h tasuta kõneaega iga kuu
  • Loodud kuni 25-aastasele noorele
  • Puuduvad liitumis- ja kuutasud
Määra sõbraliini number

Hinnad

Hind
Liitumistasu0 €
Kuutasu (6h kuus, ühele Telia numbrile)0 €
Tasuta kõnede maht6 tundi
Mahu ületamisel kehtiv minutitasupaketipõhine
Teenuse muutmise tasu0 €
  • Sõbraliini teenust saab tellida kuni 25-aastane (k.a) noor, kel on MinuEMT lapsele või MinuEMT noorele pakett.
  • Sõbraliini numbriks saab määrata Telia võrgus oleva numbri
  • Kuue tunni tasuta kõnede mahu täitumisel rakendub Sõbraliini numbrile helistamisel paketipõhine minutihind.
  • Sõbraliini kõned loetakse paketi kõneminutite mahu hulka kuni paketi mahu täitumiseni.
  • Saldopiirangu rakendumisel jääb helistamine Sõbraliini numbrile avatuks juhul, kui kasutada lühinumbrit 1336.

Sõbrariik

Sõbrariik

Helistad välisriiki 10% soodsamalt.

Sõbrariik

Kui mõned Su pereliikmed või sõbrad elavad välisriigis, saad neile helistada 10% soodsamalt. Selleks tuleb Sul määrata nende asukoha riik enda Sõbrariigiks ja helistadki neile soodsamalt.

Sõbrariigiga liitumine on tasuta.

Valin Sõbrariigi

Hinnad

Hind
Sõbrariigi määramine0 €
Sõbrariigi muutmineiseteeninduses0 €
esinduses ja klienditoe telefonil3,25 €

Telia Mobiilse elu erakliendi kõneside paketid saavad valida ühe Sõbrariigi. Telia Mobiilse elu ärikliendi kõneside paketid saavad valida kuni 5 Sõbrariiki. Kõikide teiste pakettide kasutajad saavad valida maksimaalselt ühe Sõbrariigi.

Vaata ka Eestist välisriiki helistamise minutihindasid.

Sõbrariigi soodustus kehtib

  • Eestist välismaale helistamisel ning
  • ööpäevaringselt.

Sõbrariigi soodustus ei kehti

  • SMS-ide saatmisel: need tasustatakse tavahinna järgi;
  • mittegeograafilistele ja personaalnumbritele helistamisel;
  • MinuEMT ja MeieEMT paketis Rootsi, Soome, Norra, Taani, Läti ja Leedu kõnedele, sest kõned nendesse riikidesse lähevad juba olemasoleva paketi arvestusse.
  • Mobiilse elu kõnepaketis Rootsi, Soome, Norra, Taani, Läti ja Leedu kõnedele, kuna kõned nendesse riikidesse on paketis soodushinnaga.

Personaalnumbritele oma kõnesid suunata ei saa.

Sõbrakõned

Sõbrakõned

Sõbrakõnedega saad kuni kuuele sõbrale vaid 1,60 euro eest kuus piiramatult helistada.

Sõbrakõned

Enam ei jää ükski jutt rääkimata, sest Sõbrakõnedega saad kuni kuuele sõbrale vaid 1,60 euro eest kuus piiramatult helistada.

  • Räägi 3 Telia mobiiltelefoni ja 3 Telia lauatelefoni numbriga piiramatult
  • Kõned 0 €/min, kuutasu 1,60 €
  • Helistada saad nii tava- kui videokõnega

Iseteenindusest leiad nende sõprade numbrid, kellele viimasel ajal kõige sagedamini helistanud oled.

Tellin Sõbrakõned

Hinnad

Hind
Liitumistasu0 €
Kuutasu kuni kuue numbri eestPaketid MinuEMT, MeieEMT, ÄriPere1,60 €
Pakett Kaksiknumber2 €
Kõneminut Sõbrakõnede numbrile (Paketid MinuEMT, MeieEMT, Kaksiknumber)0 €
Kõneminut Sõbrakõnede numbrile (v.a paketid MinuEMT, MeieEMT, ÄriPere, Kaksiknumber)0,0161 €
Teenuse muutmine ühe lisatava või muudetava numbri eestiseteeninduses0 €
esinduses1,28 €
  • Sõbrakõnedega saad liituda, kui kasutad üht järgmistest pakettidest: MinuEMT, MeieEMT, ÄriPere, Kaksiknumber
  • Vali kõik kuus Sõbrakõnede numbrit kohe, sest esmane numbri määramine on tasuta.
  • Tellitud teenuse eest arvestatakse kuutasu ka juhul, kui ei ole määratud ühtegi Sõbrakõnede numbrit. Kuutasu on fikseeritud ja see tuleb tasuda nii liitumise kui lõpetamise kuul täies mahus.
  • Sõbrakõnesid arvestatakse sekundipõhiselt ja muude kõnede mahust eraldi ning nende tasu lisandub MinuEMT, MeieEMT, ÄriPere paketi tasule.
  • Sõbrakõnede numbriks määratud numbri Telia lepingu lõpetamisel kustutatakse vastav mobiilinumber Sõbrakõnede numbrite seast.

TwinSim

TwinSim

Sama telefoninumber lisaseadmetes, näiteks nutikellas, autotelefonis või teises mobiilis.

TwinSim

TwinSIM teenusega saad kasutada oma telefoninumbrit ka lisaseadmes, näiteks nutikellas, autotelefonis või teises mobiilis. Selleks saad teise SIM-kaardi, mis võimaldab sinu telefoninumbrit kasutada mitmes seadmes korraga.

Tellimiseks külasta esindust.

Hind
Liitumistasu3 €
Kuutasu3 €
Internetipaketi kuutasuVaata lisainfot
Kuutasulise interneti paketi vahetamine kallimast odavamaks või kuutasuta interneti valimine1,62 €
Kuutasulise interneti paketi vahetamine odavamast kallimaks0 €
Kuutasuta internet (100 MB päevalae täitumisel teenus peatatakse)1 € päevas
Kuutasuta interneti 100 MB päevalae täitumisel tellitav lisamaht1 € / 100 MBs

Lisanumbri kõnede, sõnumite ja interneti eest tasumine toimub järgmiste põhimõtete alusel.

Kõned ja sõnumid

  • Kõnede ja sõnumite eest tasumine käib põhinumbri teenusepaketi järgi.
  • Mahupõhise paketi kõne- ja sõnumimaht on lisanumbril põhinumbriga ühine.
  • Lisanumbrilt saab kasutada põhinumbrile kinnistatud sõbranumbrite hinnasoodustust.
  • TwinSIMile suunduvad ka põhinumbrile saadetud SMSid (va. Mobiil-ID SMSid)
  • Kui TwinSIM number asub välismaal välisvõrgus, siis kõnesid välja tehes ning sõnumeid saates kuvatakse helistatavale või sõnumi saajale alati TwinSIMi tegelikku numbrit.

Internet

  • Põhinumbri internetipaketis sisalduvat internetti lisanumbrilt kasutada ei saa (v.a Mobiilse elu paketis, kui TwinSIMi number on lisatud Mobiilse elu gruppi).
  • Internetipakett tuleb lisanumbri jaoks eraldi tellida. Vaata pakette.
  • Põhinumbri paketist tulenevad interneti erihinnad ja soodustused TwinSIMi numbrile ei kehti.

TwinSIMi teenuse saab tellida ainult põhinumbri omanik või tema volitatud isik.

Kasutamine

Põhinumbrile sisenevad kõned saad suunata TwinSIMi numbrile. Juhul, kui TwinSIMi kaardiga seade ei vasta teatud aja jooksul, suunatakse kõne tagasi põhinumbrile.

Teenuse juhtimine sujub kiiresti ja mugavalt ning selleks saad kasutada teenusenumbreid või teenusekoode. Vastavad numbrid või koodid võid salvestada kiirvaliku klahvide alla, sel juhul muutub TwinSIMi teenus ühe klahvivajutusega juhitavaks.

Vali endale tabelist sobiv teenuse juhtimise viis.

Helista alljärgnevale teenusenumbrile Vali alljärgnev teenusekood ja vajuta seejärel kõne alustamise klahvi
TwinSIMi numbrile suunamine (võimalik ainult TwinSIMi numbrilt)509 6001*960*1#
TwinSIMi numbrile suunamise lõpetamine (võimalik nii TwinSIMi numbrilt kui ka põhinumbrilt)509 6000*960*0#

NB! Välismaal saad teenust juhtida üksnes teenusekoodidega. Kui sealne sidefirma sümbolite * ja # kasutamist ei toeta, siis vastavas riigis TwinSIMi teenust juhtida ei saa.

Kui oled kõned suunanud TwinSIMi numbrile, siis annab sissetulevast kõnest märku esimesena lisaseade (nutikell, autotelefon või teine mobiil). Kui TwinSIMi number ei vasta kolme kutsetooni jooksul, suunatakse kõne automaatselt tagasi põhinumbrile.

Kui lülitad TwinSIMi kaardiga seadme välja, kuid unustad suunamise lõpetada, siis läheb kõne automaatselt põhinumbrile.

Koos vabakäeseadmega kasutatavas autotelefonis suunatakse autotelefoni aktiveerumisel kõik sisenevad kõned sellele. Kui lahkud autost, siis saabuvad kõned taas sinu mobiilile. Uuematesse autodesse on vabakäesüsteem sisse ehitatud ja see ühildub peaaegu iga mobiiliga: sel juhul eraldi TwinSIMi kaarti vaja pole.

Põhinumbrilt ei saa kõnesid TwinSIMi numbrile suunata tavaliste kõnesuunamise teenustega.

TwinSIMi numbrile ei saa tellida eraldi kõnepostiteenust. TwinSIMi kaarti teenindab põhinumbri kõnepost ja toimib kõneposti lühinumber 147.

TwinSIMi numbrilt saad helistada välja ja samuti oma põhinumbrile. Samas põhinumbrilt TwinSIMi numbrile helistada ei ole võimalik.

TwinSIMi numbrilt võid helistada ka firma lühinumbritele, kui põhinumbrile on lubatud teenus Lühivalik Firmale või Privaatne Lühivalik.

Põhinumbrile tellitud või avatud rahvusvaheline teenus aktiveeritakse TwinSIMi numbrile automaatselt ja lisatasuta.

TwinSIMi numbrilt võid saata ka SMS-e.

TwinSIMi numbrile saab SMS-i saata juhul, kui on teada TwinSIMi tegelik telefoninumber. SMS-i võid saata ka põhinumbrilt TwinSIMi numbrile ja vastupidi.

Põhinumbrile tulevaid SMS-e ei saa TwinSIMi numbrile suunata.

TwinSIMi numbrilt saad mängida lotot ja kasutada parkimise teenust, kui need võimalused on põhinumbrile lubatud.

Parkimise alustamiseks saada TwinSIMilt SMS numbrile 1902 formaadis auto number tühik parkimistsoon (näiteks 123ABC KESKLINN). Kui helistad parkimise alustamise numbril 1901, aktiveeritakse parkimine eelmise parkimise andmetega, st sinu viimati pargitud auto numbri ja parkimistsooniga. Parkimise lõpetamiseks helista numbrile 1903. Parkimise alustamise ja lõpetamise kinnituseks saadetakse SMS põhinumbrile.

Parkimise alustamiseks ja lõpetamiseks võid kasutada ka SurfPorti või parkimisrakendust pargi.ee. Sel juhul parkimise alustamise ja lõpetamise kinnituseks sõnumit ei saadeta.

Loe parkimise kohta lähemalt.

Kui helistad TwinSIMi numbrilt välja või saadad sellelt SMS-i, kuvatakse vastuvõtjale sinu põhinumbrit.

TwinSIMi tegelikku numbrit näidatakse vastuvõtjale juhul, kui

  • helistad TwinSIMi numbrilt välisriigis
  • saadad TwinSIMi numbrilt MMS-i

Kaksiknumber

Kaksiknumber

Ühe SIM-kaardi ja mobiiliga kaks telefoninumbrit.

Kaksiknumber

Kaksiknumbri teenus võimaldab sul ühe SIM-kaardi ja ühe mobiiliga kasutada kahte mobiilinumbrit: ühte tööl ning teist eraelus.

  • Firmanumbri juurde vormistatud eranumber võimaldab sul helistada sinu nimel olevatele pereliikmete numbritele tasuta
  • Saad kasutada ka m-kaubanduse teenuseid, mida tööandja sinu eest ei tasu
  • Rahvusvaheliste kõnede piirang
  • Rahvusvaheliste kõnede piirang välismaal viibides
  • Tööandja ei näe sinu erakõnede eristust

Tellimiseks külasta esindust.

Tellimine ja hinnad

Hind
Liitumistasu0 €
Paketitasu (sisaldab 100 min kõneaega)2,10 €
Miinimumtasu0 €
Perekõned (kõned kaksiknumbriga sama lepingul olevatele numbritele)0 €
Telia võrgusisene kõne0,04 €
Kõned teistesse mobiili- ja püsivõrkudesse0,04 €
Sõnumimaht 100 tk1,60 €
Sõnumimaht 500 tk3,59 €
SMS pärast sõnumimahu ületamist ja valimata mahu korral0,096 €
MMSArveldatakse põhinumbri hinnakirja järgi
Videokõne0,04 €

Tellimine

Kaksiknumbri teenust saab tellida vaid eraklient. Tellimiseks pöördu Telia esindusse.

Kaksiknumbriga liitumisel jääb sulle üks SIM-kaart, mis oli alguses seotud vaid firmanumbriga. Eranumbriks võid saada ka sellise mobiilinumbri, mis on olnud sinu kui eraisiku nimel juba varem.

Väljuvad kõned, SMS-id ja muud tasulised toimingud kajastuvad selle telefoninumbri arvel, mis oli vastava toimingu tegemise hetkel aktiivne. Kummagi numbri omanik saab eraldi arve, kus on peal üksnes tema numbriga kasutatud teenused.

1. Üldsätted
1.1. Käesolevad AS Eesti Telekom, kes pakub Telia mobiilsideteenuseid (edaspidi Telia) teenuse "Kaksiknumber" tingimused ning kvaliteedinõuded on Telia ja füüsilise isiku vahel sõlmitud liitumislepingu lahutamatud osad..
1.2. Telia võimaldab Teenuse kasutajal käesolevate Teenuse tingimuste kohaselt kasutada ühe SIM-kaardiga Firmanumbrit ja Eranumbrit, millega on võimalik ühte mobiiltelefoni (SIM-kaarti) kasutades tarbida kliendi valikul kas Firmanumbrilt või Eranumbrilt käesolevate Teenuse tingimuste punktis 4 fikseeritud teenuseid ning võtta vastu kliendi valikust sõltumata mõlemale telefoninumbrile sisenevaid kõnesid ja SMS-e. Väljuvaid kõnesid, SMS-e ja muid tasulisi Telia teenuseid maksustatakse vastavalt sellele, milline telefoninumber (Firmanumber või Eranumber) oli helistamise või toimingu tegemise hetkel aktiivne. Arved Firmanumbri ja Eranumbri omanikele väljastatakse eraldi vastavalt liitumislepingute tingimustele.
1.3. Eranumbriga kasutatavate Telia teenuste hulk on piiratud võrreldes Firmanumbri poolt kasutatavate teenuste hulgaga.

2. Mõisted:
2.1. teenus "Kaksiknumber" (edaspidi Teenus) on Telia üldkasutatav teenus, mis võimaldab kliendil ühe SIM-kaardiga kasutada kahte erinevat mobiiltelefoninumbrit;
2.2. Eranumber on Telia ja füüsilisest isikust kliendi (eraisiku) vahel sõlmitud liitumislepingu alusel ning selle tingimuste kohaselt Telia füüsilisest isikust kliendi kasutusse antud Telia telefoninumber, mis on seotud Teenusega;
2.3. Firmanumber on Telia ja juriidilisest isikust kliendi vahel sõlmitud liitumislepingu alusel ja selle tingimuste kohaselt Telia juriidilisest isikust kliendi kasutusse antud Telia telefoninumber, mis on seotud Teenusega.

3. Teenusega liitumise tingimused
3.1. Teenusega liitumise eelduseks on, et eraisik kes soovib kasutada Eranumbrit, peab omama enda kasutuses aktiivset Firmanumbrit, millega seotakse Eranumber.
3.2. Ühe Firmanumbriga saab siduda ainult ühe Eranumbri.

4. Eranumbriga kasutatavad teenused
4.1. Kliendil on võimalik Eranumbriga sõltumatult Firmanumbrist kasutada alljärgnevaid Telia teenuseid:
4.1.1. iseteenindus – Eranumbrile saab teha iseteeninduses eraldi konto;
4.1.2. e-arve – Eranumbrile saab tellida e-arve;
4.1.3. Interneti e-mail GSM-le;
4.1.4. Saldomeenutus – toimib sõltumata Firmanumbrist;
4.1.5. Saldostopp – toimib eraldi Firmanumbrist;
4.1.6. Saldoliin – saldoliinile helistades kuuleb kasutaja aktiivse telefoninumbri konto saldot;
4.1.7. SMS Saldo – SMS-iga saldot pärides näidatakse aktiivse telefoninumbri konto saldo;
4.1.8. Kõned Eestist välismaale.
4.1.9. Eritasuliste kõnede piirang toimib nii Firmanumbrile kui Eranumbrile korraga;
4.1.10. Kõnedeeristus – Kaksiknumbrile saab tellida eraldi kõnedeeristuse

4.2. Kliendil on võimalik Eranumbriga sõltumatult Firmanumbrist kasutada alljärgnevaid Telia lisateenuseid:
4.2.1. Kõnefilter;
4.2.2. Lühivalik perele;
4.2.3. m-Link;
4.2.4. KoduKIT;
4.2.5. MobiKIT;
4.2.6. JahtKIT;
4.2.7. Infomenüü – Eranumbril on võimalik tarbida Infomenüü menüüs olevaid teenuseid;
4.2.8. Maksed mobiiliga teenused – Eranumber saab tellida ja kasutada maksed mobiiliga teenuseid (parkimine, Loto, Id-pilet) sõltumata Firmanumbrist. Eranumber saab teha kõiki maksed mobiiliga teenuste tehinguid, mis põhinevad kõnel ja SMS-l. Lisaks saab Telia Surfpordi vahendusel parkida ja osta Id-piletit;
4.2.9. Sõbrakõned;

4.3. Eranumbri mobiilside piiramine ja/või peatamine ei mõjuta Firmanumbri kasutamist ja vastupidi.
4.4. Tellides liitumislepingu peatamise Eranumbrile, ei mõjuta see Firmanumbrit ja vastupidi, v.a. käeolevates tingimustes toodud piirangud.

5. Telia teenuste kasutamise piirangud Eranumbrile
5.1. Eranumbri kasutamisel tuleb arvestada piirangute ja eritingimustega, mida tava teenuspaketti kasutades ei esine. Kui klient kasutab Eranumbrilt käesolevate tingimuste punktis 5.3. ja/või 5.4. nimetatud teenust või teenuseid, vastutab ta omal riisikol Eranumbri kasutamisel firmaga tekkivate võimalike rahaliste kohustuste eest, mille tasumiskohustus lasub juriidilisel isikul.
5.2. Telia ei teosta Eranumbri ja Firmanumbri vahel kõnede ja/või muude rahaliste toimingute tagasiarveldust (nende vahel ümber tõstmisi), kui klient on Eranumbrilt kasutanud käesolevate tingimuste punktis 5.3. ja/või 5.4. nimetatud teenust või teenuseid, mille tasumiskohustus lasub juriidilisel isikul.
5.3. Teenused, mida ei saa Eranumbrile tellida, kuid mida on võimalik Eranumbrilt kasutada, kui need on Firmanumbrile tellitud ning mille kasutamise korral maksustatakse Firmanumbrit:
5.3.1. GPRS, WAP (kandjaks GPRS), MMS, Data ja Faksi lisanumber;
5.3.2. Kõnepost – kui Firmanumbril on kõneposti teenus, siis suunduvad Eranumbrile tehtud kõned Firmanumbri kõneposti. Kõneposti saab kuulata mõlemalt numbrilt, kuid alati maksustatakse Firmanumbrit;
5.3.3. Rahvusvahelist teenust ei ole võimalik tellida Eranumbrile. Kui Firmanumbril on Rahvusvaheline teenus tellitud, siis saab Eranumbriga välismaal kõnesid ja SMS-e vastu võtta, kuid alati maksustatakse Firmanumbrit. Välismaal viibides Eranumbrilt helistada ja SMS-e saata ei saa!;
5.3.4. Tagasihelistamisteenust ei ole võimalik tellida ega kasutada Eranumbrilt;
5.3.5. TwinSIM-i ei ole võimalik tellida Eranumbrilt.
5.4. Teenused, mis kehtivad samadel alustel mõlemale numbrile:
5.4.1. Suunamised – kui suunata kõik kõned tingimusteta või ükskõik millise suunamise tingimusega mingile telefoninumbrile, siis suunduvad sinna nii Firmanumbrile kui Eranumbrile sisenevad kõned;
5.4.2. Kõnepiirangud kehtivad mõlemale telefoninumbrile (nii Era- kui ka Firmanumbrile);
5.4.3. Piirangute juhtimine mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;
5.4.4. Koputus mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;
5.4.5. Vahe- ja konverentskõne eest maksustatakse alati Firmanumbrit;
5.4.6. Juhitav numbrinäit mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;
5.4.7. Oma numbrinäidu lubamine ja keelamine mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile;
5.4.8. Sisenevate kõnede numbrinäit mõjub üheaegselt nii Firma- kui Eranumbrile.

6. Muud tingimused
6.1. Teenuse suhtes kehtivad Telia teenuste kasutamise üldtingimused (edaspidi Üldtingimused) ja muud Telia poolt kehtestatud nõuded. Kui Üldtingimused ja muud Telia poolt kehtestatud nõuded lähevad vastuollu käesolevate tingimustega, siis kohaldatakse käesolevates tingimustes sätestatut. Teenuse tingimustes reguleerimata mõistete ja terminite tähendused on fikseeritud Üldtingimustes.
6.2. Kliendil on õigus igal ajal Teenusest loobuda ja oma Eranumber Firmanumbrist lahku vormistada. Sellisel juhul peab klient teostama Telia esinduses või iseteeninduses paketivahetuse, mille käigus eraldatakse talle iseseisev SIM-kaart.
6.3. Firmanumbri liitumislepingu lõpetamisel lõpeb automaatselt Eranumbri liitumisleping - seega eraisik nõustub Eranumbri liitumislepingu lõpetamisega juhul, kui juriidiline isik lõpetab Firmanumbri liitumislepingu.
6.4. Eraisikul on õigus vormistada Telia esindustes liitumine temale sobiva eraisikutele müüdava teenuspaketiga. Kui Eranumbri omanik ei soovi liituda ühegi eraisikutele müüdava teenuspaketiga pärast Firmanumbri liitumislepingu lõpetamist ning Eranumbri liitumislepingu lõppemist, siis kohustub ta tasuma kuni Teenuse lõpetamiseni tarbitud Telia teenuste eest.
6.5. Eranumbri kasutajale laienevad Telia erakliendiprogrammi Topeltpluss soodustused.
6.6. Teenusega liitunud eraisik vastutab mobiilside nõuetekohase kasutamise ja teenuste kohta esitatud arvete õigeaegse tasumise eest, seda ka juhul, kui ta on võimaldanud kasutada oma mobiiltelefoninumbrit kolmandal isikul.
6.7. Telial on õigus ühepoolselt muuta Teenuse osutamise tingimusi, teavitades sellest Teenuse kliente vähemalt 1 (üks) kalendrikuu ette. Kui klient ei nõustu Teenuse tingimustes teostatud muudatustega, on tal õigus etteteatamise aja jooksul liitumisleping üles öelda, teatades sellest Teliale kirjalikult. Kui klient ühe kalendrikuu jooksul alates muudatuste kohta teate saamisest ei ütle liitumislepingut üles, on ta vaikimisega avaldanud oma tahet aktsepteerida Teenuse tingimuste muudatusi täies ulatuses.
6.8. Kliendil on õigus käesolev Teenus üles öelda, teatades sellest Teliale kirjalikult 1 (üks) tööpäev ette. Klient on kohustatud kõik käesoleva Teenuse kehtivuse perioodil liitumislepingust tekkinud finantskohustused täitma ka pärast Teenuse osutamise lõpetamist.
6.9. Käesoleva Teenuse tellimisel annab Klient nii Teliale nõusoleku edastada, töödelda või avaldada andmeid tema kohta Telia esindajatele, samuti trüki- ja postitusfirmadele või pangaasutustele seoses Telia arvete valmistamise ja edastamisega, kellega sõlmitud lepingutes on tingimused teabe konfidentsiaalsuse kohta.
6.10. Liitumislepingu täitmise tagamiseks nõustub klient tema poolt liitumislepingu täitmata jätmise korral sellega seonduvate andmete, sealhulgas isikukoodi, avaldamisega piiramatule arvule kolmandatele isikutele, kusjuures AS Krediidiinfo-s (Maksehäireregister) on kõnealused andmed kättesaadavad kuni seitsme (7) aasta jooksul kliendi poolt Lepingu täitmisest.

7. Tehnoloogiline kvaliteet
Teenuse kvaliteedi kohta kehtivad järgmised nõuded:
7.1. rikete arv mobiiltelefonivõrgus baasjaama kohta kalendriaasta jooksul võib olla kuni 0,2;
7.2. rikete arv mobiiltelefonivõrgus tarbijaliini kohta kalendriaasta jooksul võib olla kuni 0,2;
7.3. ühenduse loomise aeg:
7.3.1. Telia telefoninumbrite vahelise kõne korral mitte üle 15 sekundi;
7.3.2. Telia telefoninumbrilt teiste telekommunikatsioonivõrkude numbritele kõne korral mitte üle 25 sekundi.

Kaksiknumbri kasutamisel tuleb sul enne kõne alustamist sisesta teenusekood, et eristada kas helistad välja tööandja või eraisiku numbrilt.

Toiming Valitav kood
Firmanumbri aktiveerimine*201#
Eranumbri aktiveerimine*202#
Aktiveeritud numbri päring*200#

Selleks, et era- või firmanumbri aktiveerimine oleks kiire, salvesta teenusekoodid telefoniraamatusse või kiirvaliku menüüsse.

Numbrinäit

Kui Sa kaksiknumbri teenust kasutades välja helistad, näeb vastuvõtja seda numbrit, mille sa enne kõnet aktiveerisid.

Kui näed, et sissehelistaja

  • numbri alguses on 00372, siis helistab ta eranumbrile
  • number on tavaformaadis (+372), siis helistab ta firmanumbrile.

Kui kasutad kaksiknumbri puhul TwinSIM'i teenust ja kui TwinSIM'i suunamine on aktiivne, siis ühendatakse TwinSIM'i seadmele (nt nutikellale) nii era- kui ka firmanumbrile sisenevad kõned.

Kaksiknumbri teenuse kasutajal ei ole mõtet suunata kõnesid firmanumbrilt eranumbrile ja vastupidi, kuna telefon heliseb olenemata sellest, kummale numbrile kõne tuleb.

Parkimisteenust saad korraga kasutada ainult ühelt numbrilt, kas era- või firmanumbrilt.

Kõnepost

Kõnepost

Kõnepost suhtleb helistajatega sinu eest.

Kõnepost

Kõnepost on nagu isiklik sekretär, kes suhtleb helistajatega sinu eest, talletab nende kõneteated ja juhendab, kuidas edasi toimida.

  • Määra soovi korral isiklik tervitus
  • Salvestab helistajate kõneteated, kui sina puhkad, oled hõivatud või telefon ei tööta
  • Salvesta soovi korral ka enda telefonikõned
Alustan tellimist

Hinnad

Hind
Liitumistasu0 €
Kuutasu0,65 €
KasutustasuPaketipõhine Telia võrku helistamise minutihind

Kasutamine

Põhinumbrile sisenevad kõned saad suunata TwinSIMi numbrile. Juhul, kui TwinSIMi kaardiga seade ei vasta teatud aja jooksul, suunatakse kõne tagasi põhinumbrile.

Teenuse juhtimine sujub kiiresti ja mugavalt ning selleks saad kasutada teenusenumbreid või teenusekoode. Vastavad numbrid või koodid võid salvestada kiirvaliku klahvide alla, sel juhul muutub TwinSIMi teenus ühe klahvivajutusega juhitavaks.

Vali endale tabelist sobiv teenuse juhtimise viis.

Toiming Valitav number
Kõneposti teenindusmenüüsse helistamine: võimaldab kõneteateid kuulata ja kõneposti seadistada147 (Eestis)
+372 509 6006 (välismaal)
Sinu kõneposti numberSinu mobiilinumber
Helistamine võõralt telefoninumbrilt oma kõnepostkasti148 + Sinu mobiilinumber kujul 5XX XXXX (Eestis)
Kõneteate jätmine teise Telia kliendi postkasti148 + teate saaja mobiilinumber kujul 5XX XXXX (Eestis)
Oma kõne salvestamine: Eestis vali 147 ja seejärel 8 või kohe 14781478 (Eestis)
+372 509 6066 (välismaal)
Otsesuunamine (kui vaikimisi suunamine ei vasta sinu nõudmistele)+372 509 6007 (Eestis)

Esimest korda oma kõnepostkasti helistades (vali number 147) vaheta välja algne PIN-kood, et saaksid järgmisel korral kuulata teateid

  • kohe, ilma PIN-koodi sisestamata;
  • ka teiselt numbrilt helistades;
  • samuti välismaal olles.

Kui valid teenindusmenüüst klahvile 5 vajutades "PIN-koodi", saad sisestada uue koodi. See peab olema neljakohaline number. Kood ei tohi sisaldada sümboleid * ja # ega olla 0000.

Pärast PIN-koodi muutmist salvesta kõneposti tervitus ja e-posti aadress.

Võid salvestada oma häälega ehk isikliku tervituse. Sel juhul kuuleb postkasti sattunud helistaja näiteks niisugust teksti: "Tere, see on Toomas Kase kõnepostkast. Praegu ei saa ma sinu kõnele vastata. Jäta palun teade."

Saad kasutada ka automaattervitust, kuhu lisatakse sinu nimi. Sel juhul kuuleb helistaja näiteks sellist tervitust (kaldkirjas on automaatne tekst): "Tere! Palun jätke oma teade Toomas Kase postkasti."

Kui sa tervitust ei salvesta, siis kuuleb helistaja järgmist teksti: "Tere! Palun jätke oma teade postkasti."

Tervituse seadistamiseks helista kõneposti teenindusmenüüsse, valides Eestis olles 147 ja välismaal +372 509 6006.
Seejärel on sul järgmised võimalused.

Toiming Valitav number
Tervituse kuulamine1
Tervituse muutmine2
Tervituse kustutamine3
Nime sisaldava automaattervituse kinnitamine4
Isikliku tervituse kinnitamine5

Kohanda kõneposti teenus täpselt oma soovide järgi.

  • Vali Eestis olles 147 ja välismaal +372 509 6006, et pääseda kõneposti teenindusmenüüsse.
  • Nüüd vajuta klahvile 3.
  • Seejärel on sul järgmised võimalused.

Kõnefilter

Kõnefilter

Saad nii lubada kui keelata kindlate numbrite sissetulevad kõned ja sõnumid.

Kõnefilter

Kõnefiltri teenusega saad nii lubada kui keelata kindlate numbrite sissetulevad kõned ja sõnumid.

  • Säästab Sind tülikast suhtlusest keelates varjatud numbrilt ja mõnelt konkreetselt numbrilt saabuvad kõned ning SMS-id.
  • Aitab keskenduda ja lõõgastuda kui näiteks puhkuse ajal lubad kõned ainult kindlatelt numbritelt.
  • Soovi korral saad suunata kõned, millele Sa ei soovi vastata, kõneposti või teisele telefoninumbrile ilma et telefon üldse heliseks.
Alustan tellimist
Hind
Liitumistasuiseteeninduses0 €
esinduse1,62 €
Kuutasu0,65 €
Haldustasu (arvestatakse numbri nimekirja lisamise ja nimekirja seadete muutmise eest);iseteeninduses0 €
esinduses0,1619 €
  • Kõnefiltri teenust on võimalik tellida kõikidel Telia lepingulistel era- ja äriklientidel. Teenust ei saa kasutada Telia kõnekaardi klient.
  • Filtreerida saad Eestist ja välismaalt sisenevaid kõnesid ning SMS-e. Kõnefilter toimib ka juhul, kui helistaja oma numbrit varjab.
  • Viimase 30 päeva jooksul filtreeritud kõnesid ja SMS-e võid vaadata Telia iseteeninduses asuvast teenuse logist. Filtreeritud kõne ja numbri kohta saad tellida ka ekraaniteate.

Kasutamine

Koosta keelatud numbritega nimekirjad ja/või lubatud numbritega nimekirjad, mille järgi kõnesid ning SMS-e hakatakse filtreerima. Nii keelatud kui ka lubatud numbrite loendeid võib olla viis, igas nimekirjas saab olla kuni 50 telefoninumbrit.

Seadista iga nimekirja kehtimise tingimused ja aktiveeri nimekirjad.

Korraga saab olla aktiivne üks keelatud numbritega ja üks lubatud numbritega nimekiri. Kui need on korraga aktiivsed, siis lähtutakse lubatud numbritega nimekirja tingimustest.

Kui siseneva kõne number:

  • ei ole aktiivses lubatud numbrite nimekirjas, järgitakse lubatud numbrite nimekirjas seatud tingimusi
  • on aktiivses keelatud numbrite nimekirjas, järgitakse keelatud numbrite nimekirjas seatud tingimusi

Keelates välismaalt sisenevad kõned, võid valida kuni viis riiki, kust saabuvate kõnede filtreerimist ei toimu.

Ainult SMS-e filtreerida ei ole võimalik.

  • on keelatud numbrite nimekirjas;
  • ei ole lubatud numbrite nimekirjas.

Sisenevaid kõnesid ja SMS-e saad filtreerida soovitud nädalapäevadel ning kellaaegadel. Nimekirja aktiveerimiseks määra selle kehtivuse viimane kuupäev. Vaiketähtaeg on kolm kuud alates nimekirja aktiveerimisest.

Kõned numbritelt, mis ei ole lubatud nimekirjas või on keelatud nimekirjas, tulevad välismaalt või varjatud näiduga numbrilt, saad suunata

  • kõnepostkasti
  • teisele telefoninumbrile
  • võrguteate kuulamisele (näiteks "Mobiiltelefon, millele helistate, ei vasta hetkel"). Võrguteateid on võimalik valida vajaduse ja kõne filtreerimise põhjuse järgi. Nii saad helistajale märku anda, miks Sa ei soovi või ei saa tema kõnele vastata.

Kui valid kõnede filtreerimisel ekraaniteatega suunamise, ilmub sinu telefoni ekraanile info selle kohta, milliselt numbrilt kõne filtreeriti. Numbrit ei kuvata, kui helistaja seda varjab.

E-post GSM-ile

E-post GSM-ile

Teenus võimaldab GSM-telefonil vastu võtta internetist saadetavaid e-maile.

E-post GSM-ile

Teenus võimaldab mobiiltelefonil vastu võtta e-posti SMS-i vahendusel. Teenuse tellides saad endale Telia meiliserveris e-posti aadressi mobiilinumber@sms.emt.ee ja sellele aadressile saadetud e-kirjad jõuavad SMS-i kujul otse sinu mobiiltelefoni.

Teenuse registreerinuna võid endale valida Telia meiliserveris aadressi(d) järgmisel kujul:

  • telefoninumbrit sisaldav aadress: 3725xxxxxx@sms.emt.ee
  • kokkuleppeline aadress alias@sms.emt.ee, kus alias võib olla kokkulepitud tähtede/numbrite kombinatsioon (näiteks nimi)

NB! Kui valid kokkuleppelise aadressi, saab sinu mobiiltelefonile meile saata ka numbrilist aadressi kasutades.

Alusta tellimist

Hinnad

Tellimistasu ei ole, teenuse kuutasu on 1,62 € km-ga.

GSM-telefonile e-posti saatmine on tasuta.

Lisainfo

Internetist saab mobiiltelefonile meili saata, kui:

  • vastuvõtja ei ole keelanud meilide vastuvõttu oma aadressile
  • saatja aadress (host, domain) ei sisaldu vastuvõtja loodud isiklikus "mustas nimekirjas"
  • saatja aadress (host, domain) ei sisaldu Telia poolt loodud antud teenuse üldises "mustas nimekirjas"
  • vastuvõtja GSM-telefon võimaldab lühisõnumite vastuvõttu

NB! Kui e-posti saatmisel vastuvõtja aadress anda kujul 3725XXXXXX@sms-m.emt.ee, teatatakse saatjale tema sõnumi edasisest saatusest (v.a. juhul, kui saatja on kantud "musta nimekirja"). Võimalikud vastused sisaldavad infot näiteks selle kohta, kas sõnum edastati GSM-võrku, kas vastuvõtjal on teenus kasutusel, kas oli viga aadressi formaadis, kas vastuvõtja on peatanud ajutiselt oma teenuse jms.

NB! Mobiiltelefonile edastatavate meilide pikkuseks on maksimaalselt 160 märki, mille sisse on arvatud ka saatja aadress. Kui saadetud meili kogupikkus on suurem, lõigatakse sõnumist lõpuosa ära ja kustutatakse. Vastuvõtjale paistab teenuse poolt 160 märgi limiidi piiresse lühendatud sõnumi tunnuseks # (viimase märgina). Igale antud teenuse kaudu mobiiltelefonile edastatud lühisõnumi saatjaks on märgitud 159.

Näide: Mobiiltelefonile saadetakse aadressilt juhan@telia.ee e-posti kiri, mille tekstiks on "Proovin teenust".
Mobiiltelefoni ekraanil näidatakse seda SMS-ina järgnevalt:
juhan@telia.ee: Proovin teenust.
Vastuvõtjale ei edastata saatja nime ega e-posti teemat. Saatjaks on märgitud 159.
NB! Saadetav meil peab olema formaadis TEXT või HTML.
Teenus võimaldab ainult ladina tähestikus saadetud meilide vastuvõtmist!

Võimalik on ka e-posti teema (subjekti) edastamine, aga see teeb vastuvõetava sõnumi sisu lühemaks. Kui soovid saada SMS-is ka e-posti teemat, siis tuleb saata numbrile 159 SMS sisuga "S ON". Kui Sa ei soovi enam SMS-iga e-posti teemat saada, siis tuleb saata numbrile 159 SMS sisuga "S OFF". Mõlema käsu aktiveerumisel saadetakse kliendile ka sellekohane teavitussõnum.

Näide: Mobiiltelefonile saadetakse aadressilt juhan@telia.ee meil, mille tekstiks on "Proovin teenust" ja e-posti teemaks "e-mail".
Mobiiltelefoniekraanil näidatakse seda SMS-ina järgnevalt:
juhan@telia.ee ; e-mail : Proovin teenust.
Vastuvõtjale ei edastata saatja nime. Saatjaks on märgitud 159.
NB! Telia võib piirata oma äranägemise järgi e-posti edastamist mobiiltelefonidele erinevatelt mailing-listidelt ja automaatselt mail-remindereid genereerivatelt süsteemidelt, kandes sellised saatjad üldisesse "musta nimekirja".

Kui sõnumit ei õnnestu kohe edasi saata (telefon on välja lülitatud vms.), hoitakse e-posti vahendusel mobiiltelefonile saadetud lühisõnumit lühisõnumikeskuses kuni 7 päeva. Kasutaja ei saa seda aega ise muuta.

Teenuse toimimise kiirus sõltub interneti toimivusest ja selle kiirusest, enamasti saabub sõnum mõne minuti jooksul. Teenus ei ole mõeldud garanteeritud operatiivteadete edastamiseks, kuna kogu sõnumisaatmiseahel ei ole Telia kontrollida.
Juhul, kui soovid saada kinnitust sõnumi kohale toimetamisest, siis palume saata e-kiri aadressile mailto: 372xxxxxx@sms-m.emt.ee

E-post GSM-i parameetreid saad ise konfigureerida alljärgnevate juhiste abil. Selleks tuleb saata teenusele konfigureerimiskäsku sisaldav lühisõnum.

  • Kõik konfigureerimiskäsud saadetakse lühisõnumina numbrile 159.
  • Ühe lühisõnumiga saab saata ühe käsu.
  • Kui käsku aktsepteeriti, saabub vastus soovitud operatsiooni õnnestumisest/ebaõnnestumisest mõnekümne sekundi jooksul lühisõnumina.

NB! Iga käsuna saadetud lühisõnum maksab tavalise lühisõnumi hinna. Käsuvastustena saabuvad lühisõnumid ei maksa vastuvõtjale midagi.

Saatja aadressi defineerimine

Kasutades teenust "Lühisõnum internetti", on Sul võimalik valida oma mobiiltelefonilt saadetavate meilide saatja-aadressiks kolme erineva variandi vahel.

  • Saatja aadressi soovitakse näidata kujul 3725xxxxxx@sms.emt.ee

Saada numbrile 159 sõnum "A PHONE".
3725xxxxxx on sinu mobiiltelefoni number.

  • Saatja aadressi soovitakse näidata kujul alias@sms.emt.ee

Saada numbrile 159 sõnum "A ALIAS"
ALIAS on registreerimisel sinu valitud nimi. ALIAS võib olla kuni 13 tähemärki pikk.

  • Saatja aadressi soovitakse näidata kujul anonymous@sms.emt.ee

Saada numbrile 159 sõnum "A ANON"
NB! Aadressile anonymous@sms.emt.ee ei saa internetist e-posti saata. Juhul, kui meilide vastuvõtja on aktiveerinud oma mobiiltelefonil selle aadressi, kustutatakse tema aadressil saadetavad sõnumid ette hoiatamata.

E-posti vastuvõtu peatamine

Soovi korral võid vastavalt vajadusele peatada meilide vastuvõtmise oma mobiiltelefonile. Kõik peatamise ajal Sulle saadetud meilid kustutatakse ja neid ei edastata hiljem, isegi kui vastuvõtukeeld kõrvaldatakse. Vastuvõtukeeld ei takista teenuse "Lühisõnum Internetti" kasutamist.

  • Vastuvõtu peatamine mõlemale aadressile:
    saada lühisõnum sisuga D lühinumbrile 159
  • Vastuvõtu peatamine numbrilisele aadressile:
    saada lühisõnum sisuga D PHONE lühinumbrile 159
  • Vastuvõtu peatamine nimelisele aadressile:
    saada lühisõnum sisuga D ALIAS lühinumbrile 159
  • Kui soovid peatatud teenust uuesti käivitada:
    saada lühisõnum sisuga E lühinumbrile 159
    NB! Käsk E võtab blokeeringu maha mõlemalt aadressilt!
  • "Must nimekiri"

    Isiklik "must nimekiri" lubab keelata sisenevat e-posti saatja aadressi, hosti või domeeni järgi. Peale saatja aadressi lisamist "musta nimekirja" ei edastata Sulle sellelt aadressilt saadetud e-posti mobiiltelefonile. Isikliku "musta nimekirja" kasutamine ei takista teistel selle teenuse kasutajatel e-posti samadelt saatjatelt vastu võtmast.

    Peale isikliku "musta nimekirja" kasutab Telia ka oma üldist, kõigile teenusekasutajatele laienevat saatjate "musta nimekirja", kuhu lisatakse nende saatjate aadressid, kes on rikkunud teenuse- või internetikasutamise häid tavasid (näiteks saatnud e-posti ilmselt häirimise eesmärgiga või moel, mis võib häirida teenusekasutajaid). Sellesse nimekirja lisatud saatjad ei saa saata e-posti ühelegi antud teenuse kasutajale. Üldisesse "musta nimekirja" kuuluvate üksikute aadresside, serverite ja domeenide kohta ei pea Telia väljastama infot ega põhjendama saatjate sinna kandmist.

    Saatjate lisamine isiklikku "musta nimekirja"
    Saada sõnum sisuga: "I xxx" numbrile 159
    xxx võib olla üksik e-posti aadress, host või domeen.
    Pärast selle käsu saatmist ei edastata sellelt aadressilt saadetud e-posti sinu mobiiltelefonile.

    Saatjate kustutamine isiklikust "mustast nimekirjast"
    Saada sõnum sisuga: "R xxx" numbrile 159
    xxx võib olla üksik meiliaadress, host või domeen.
    Selle käsu järel kõrvaldatakse antud käsus sisaldunud saatja isiklikust "mustast nimekirjast".

    "Musta nimekirja" vaatamine
    Saada sõnum sisuga: "L" numbrile 159
    Selle käsu saatmise järel saadetakse iga "mustas nimekirjas" sisalduv aadress eraldi lühisõnumina mobiiltelefonile või teatatakse, et "must nimekiri" on tühi (juhul, kui "must nimekiri" ei sisalda ühtegi aadressi).

Numbriliikuvus

Numbriliikuvus

Vaheta mobiilsideoperaatorit oma telefoninumbrist loobumata. Mugav ja kiire.

Numbriliikuvus

Varem oli telefoninumbrist loobumine ebamugav protsess, sest sageli oli number käigus olnud nii kaua, et selle vahetamine ei olnud mõeldavgi.

Nüüd saad Telia kliendiks tulles oma telefoninumbri alles jätta – mis tahes operaatori klient sa parasjagu oled.

Kuidas tulla Telia kliendiks oma numbriga?

  • Tule Telia esindusse, kui oled eraklient saad liituda ka e-teeninduses.
  • Sõlmi Teliaga liitumisleping, anname sulle tasuta uue SIM-kaardi või toome kaardi kohale (kui liitud e-teeninduses).
  • Telia lõpetab sinu eest senise kehtiva lepingu teise operaatoriga.
  • Telia teavitab numbri teisaldamise kuupäevast SMS-i teel 4 tööpäeva jooksul alates lepingu allkirjastamisest.
  • Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana SIM-kaart uue Telia SIM-kaardi vastu.

Kuidas numbri ületoomine täpselt toimub?

  • Numbri ületoomine võib kokku kesta 7-9 kalendripäeva alates Teliaga uue liitumislepingu sõlmimisest (e-teeninduses liitumise korral lepingute ja SIM-kaardi kohaletoimetamisest).
  • Sel ajal teenus kliendile ei katke ja telefoniga saab endiselt rääkida ning kasutada enamikku muid teenuseid.
  • Numbri ületoomine teisest võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust.
  • Numbri lõpliku ületoomiseni tagab side senine operaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest Telia.

Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?

  • Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
  • Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda.
  • Numbri ületoomisel on esitatud valeinfot (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
  • Klient loobub numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 3 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest).
  • Klient on avaldanud soovi vahetada telefoniteenuse (lauanumber) mobiiltelefoniteenuse (mobiili number) vastu ja vastupidi.

Numbri ületoomise katkemisest teavitatakse klienti SMS-i teel.

Numbri ületoomise alustamiseks pöördu alati lähimasse Telia esindusse või liitu e-teeninduses, lisainfo saamiseks helista infotelefonile 123!

Oma numbri numbriliikuvuse kohta leiad infot Tehnilise Järelvalve ameti kodulehelt.

Kuidas minna teise mobiilsideoperaatori kliendiks oma numbriga?

  • Tule Telia esindusse.
  • Klient saab valida endale sobiva mobiilsideoperaatori ja alustama numbriliikuvust vastuvõtva operaatori juures. Kliendiga sõlmitakse liitumilepingu lõpetamise kokkulepe (NLL), mis kehtib 30 kalendripäeva. Kui selle aja jooksul ei ole vastuvõtva operaatori poolt numbriliikuvuse protsessi algatatud, siis numbriliikuvuse protsess katkeb ja kliendil taastub endine liitumisleping endistel tingimustel.

Kuidas numbri üleviimine täpselt toimub?

  • Klient vormistab numbriliikuvuse protsessi uue operaatori juures ja numbriliikuvuse aeg on 7-9 kalendripäeva. Sel ajal teenus kliendile ei katke ja telefoniga saab endiselt rääkida ning kasutada enamikku muid teenuseid.
  • Numbri üleviimine teise võrku toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust.
  • Numbri lõpliku üleviimise tagab side endine operaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest aga juba uus operaator.

Tingimused Teliaga sõlmitavasse liitumislepingu lõpetamise kokkuleppesse (NLL).

Liitumislepingu lõpetamise kokkulepe on sõlmitud edasilükkavate tingimustega ja jõustub hetkest, mil sideettevõtja on lõpetanud seoses numbri teisaldamisega kliendile sideteenuste osutamise liitumislepingus märgitud numbrile.

Kokkulepe ei jõustu, kui klient ei ole 30 päeva jooksul sõlminud kokkuleppes märgitud numbri suhtes liitumislepingut teise sideettevõtjaga või kui kokkuleppes märgitud numbrit ei ole võimalik teisaldada.

Miks võib numbri üleviimine ebaõnnestuda?

  • Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
  • Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda.
  • Numbri ületoomisel on esitatud valeinfot (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
  • Klient loobub numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 3 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest).
  • Klient on avaldanud soovi vahetada telefoniteenuse (lauanumber) mobiiltelefoniteenuse (mobiili number) vastu ja vastupidi.

Numbri ületoomise katkemisest teavitatakse klienti SMS-i teel.

Numbri ületoomise alustamiseks pöördu alati lähimasse Telia esindusse, lisainfo saamiseks helista infotelefonile 123!

Oma numbri numbriliikuvuse kohta leiad infot Tehnilise Järelvalve ameti kodulehelt.

Telefonilt juhitavad

Telefonilt juhitavad

Telefonilt juhitavad lisateenused.

Hallo

Hallo

Hallo on asukohast sõltumatu tarkvaratelefon, millega saad interneti kaudu koduvõrgu hinnaga helistada.

Privaatnumber

Privaatnumber

Privaatnumber on kasulik, kui vajad vahel ajutiselt teist numbrit ja samal ajal olla kättesaadav ka oma põhinumbrilt.

Privaatnumber

Kasuta kuulutamiseks ajutist lisanumbrit

Privaatnumber on kasulik, kui vajad vahel ajutiselt teist numbrit ja samal ajal olla kättesaadav ka oma põhinumbrilt.
Ajutise numbri kasutamiseks ei ole Sul vaja teist telefoni ning võid kindel olla, et sinu igapäevase mobiilinumbri privaatsus on kaitstud.

Telli number

HD-kõne

HD-kõne

HD-kõne tagab helistamisel puhta heli tänu taustamüra vähendamisele.

VoLTE

VoLTE

Selleks, et sinu kõnekvaliteet oleks veelgi parem, on võimalik nüüd helistada ka 4G- ehk LTE-võrgus.