Telia Seadmekindlustus

Telia Seadmekindlustus kaitseb sinu telefoni, tahvel- ja sülearvutit varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ja isegi juhusliku kaotamise korral. Seadmekindlustust saavad kasutada kõik, kes Teliast uue seadme soetavad.
  • Võimalik liituda ka 14 päeva pärast seadme kättesaamist, lihtsalt mine seadmega Telia esindusse.
  • Kindlustatud seadmele .
  • Varastatud või kaotatud nutiseadmega tekitatud .
  • Kahjunõude vormistamine on lihtne, otsus mõne minutiga.
  • Teenusest saad loobuda igal ajal.

Telia põhiteenuste kliendile on Telia Seadmekindlustuse teenuse esimesed 3 kuud tasuta. Tasu neljandast kuust on alates 3,9 € kuus km-ta. Tutvun hinnakirjaga

Tutvun e-poe kaubaga


  1. Mugav liitumine

    Telia Seadmekindlustusega saad mugavalt liituda nii e-poest või esindusest uut telefoni, tahvel- või sülearvutit ostes.

    Tutvun e-poe kaubaga

  2. Muretu seadme kasutamine

    Kasuta oma uut seadet muretult, teades, et see on igaks elujuhtumiks kindlustatud.

  3. Kui juhtub halvim

    Kui juhtub, et seade kukub maha, see kaob või varastatakse, anna kahjujuhtumist teada Telia iseteeninduses. Seadme asendamise või remondi korral ei pea sa esindusse minema ning seadme transpordikulud tasub Telia.

  4. Kiire kahjukäsitlus

    Pärast kahjunõude esitamist saadame sulle mõne minuti jooksul e-kirja teel vastuse lisainfoga seadme asendamise ja tagastamise kohta. Küsimuste korral saad alati pöörduda:

    e-posti aadressil: TeliaSeadmekindlustus@Willis.com,

    telefonil: +372 6411777

    Kahjukäsitlusega tegeleb Telia Seadmekindlustuse partner Willis AB

    Tähelepanu! Tegemist on finantsteenusega. Kindlustusteenuse pakkuja on Telia Försäkring AB Eesti filiaal, kindlustust vahendab Telia Eesti AS. Enne lepingu sõlmimist soovitame tutvuda kindlustuse tingimustega Telia veebilehel või küsida lisainfot telefonil 123 ning vajadusel pidada nõu asjatundjaga.



Oluline info

Vaatan lähemalt

Tingimused

Vaatan lähemalt

Kahjutaotluse esitamine