Kõnering

Põhinumbrile saabuvad kõned suunatakse automaatselt eeldefineeritud reeglite alusel tööl olevate klienditeenindajate vahel

  • Halduskeskkonna abil saad juhtida teenust ja omad ülevaadet klienditeenindajate töökoormusest.
  • Klienditeenindajad saavad tööle tulles kõneringi oma mobiiltelefonilt teenuskoodi abil aktiveerida. Kõnesid on võimalik Telia mobiiltelefonivõrgust juhtida ka väljaspool kontorit.
  • Vastava volitusega teenindaja saab iseennast võrdse jaotusega nimekirjast (Infotelefon) järjekorras esimeseks registreerida (Valvetelefon) ja maha võtta.
Tellin teenuse

Tellimine ja hinnad

Kõneringi teenuse kasutamiseks on vajalik sõlmida Telia liitumisleping, kõneringi teenuse saab aktiveerida iseteeninduses. Soovi korral saab teenuse aktiveerida ka mõnele juba ettevõtte nimel olevale Telia lepingulisele mobiiltelefoninumbrile.

Lisaks on võimalik tellida kõneposti teenus, juhuks kui klienditeenindajad ei saa telefonile vastata.

Teenuse kasutusele võtmiseks ei ole vaja teha lisainvesteeringuid seadetesse ja tarkvarasse.

LiitumistasuIseteeninduses0 €
Kuutasukuni 5 liikmeline grupp13,54 €
kuni 10 liikmeline grupp27,08 €
kuni 15 liikmeline grupp40,62 €
kuni 20 liikmeline grupp54,16 €
kuni 25 liikmeline grupp67,70 €
kuni 30 liikmeline grupp81,24 €

Hinnad ei sisalda käibemaksu.


HEA TEADA