Kõneteenusnumbrid

Lihtne ja meeldejääv 800 või 900 algusega seeria või kolme- kuni viiekohaline lühinumber

  • Sissetulevate kõnede kõne- ja minutihinnad saad oma numbrile ise määrata või kehtib kõneteenusnumbrite tavatariif 0,2278 €/min.
  • Heategevuslikel eesmärkidel saad kõneteenusnumbreid kasutada ka annetusnumbritena.

NB! Kõneteenusnumbritele helistamisel kehtib fikseeritud tasu (tavahind):

  • mobiiltelefonilt 0,2278 €/minut km-ga
  • lauatelefonilt kõnealustustasu 0,0312 €/kord + 0,0222 €/minut km-ga

Tavahinnaga kõneteenusnumbrite puhul kõne alguses eraldi hinnateavitust ei toimu - hind on fikseeritud Telia hinnakirjas.

NB! Kõneteenusnumbritele helistamise hind ei sõltu kliendi poolt valitud teenuspaketist, vaid on kõikidele helistajatele ühene.

Kõneteenusnumbrid on:

  • Eritariifiga kõneteenusnumber
    900-seeria või lühinumbri abil saab ettevõte määrata oma teenusele kõne- või minutitasu.
  • Tasuta kõneteenusnumber
    800-seeria või lühinumbri abil saab ettevõte tasuda ise oma klientide kõnede eest k.a rahvusvaheliste kõnede eest.
  • Tavahinnaga kõneteenusnumber
    Kliendid saavad helistada ettevõtte meeldejäävale kõneteenusnumbrile.
  • Tavatelefoni kõnetasuga kõneteenusnumber
    Kliendid saavad sinu telefoninumbritele helistada vastavalt oma teenusepakkuja hinnakirja alusel
  • Masshelistamise kõneteenusnumber
    Number telefonihääletuste- ja mängude korraldamiseks. Masshelistamine võimaldab lühikese ajavahemiku jooksul vastu võtta ja analüüsida suures koguses kõnesid.

Masshelistamise kõneteenusnumber (hääletused)

Kõneteenusnumber telefonihääletuste-ja mängude korraldamiseks. Masshelistamine võimaldab vastu võtta ja analüüsida suures koguses kõnesid lühikese ajavahemiku jooksul.

  • atraktiivsus – pakkudes teenust meeldejääval lühinumbril
  • tulu saamine – pakkudes tasulist teenust
  • klientidega kontakti loomine – pakkudes teenust/kontakti tasuta
  • regionaalsus – pakkudes teenust ühe kõneteenusnumbri kaudu, kasutades igas maakonnas eraldi alusnumbrit
  • arvelduse lihtsus – klientidele arvete saatmise ja teenustasu kogumise korraldab Telia

Kõneteenusnumbrite kasutamise kord

  • Kõneteenusnumbri alusnumber peab asuma Telia võrgus.
  • Kõneteenusnumbril peab olema kehtiv numbriluba, mis väljastatakse Tehnilise Järelvalve Ameti poolt (TJA). TJA haldab numeratsiooniplaani ja väljastab numbrilubasid. Numbri saamise taotluse TJA-le saavad esitada juriidilised isikud ja füüsilisest isikust ettevõtjad. Väljastatud numbriload ja broneeritud numbrid on toodud TJA veebilehel või TJA poolt loodud numbri broneerimise andmebaasis.
  • Eritariifist teavitamiseks on TO-l võimalus kasutada Telia lisatoodet – eritariifist teavitamise automaatvastaja.
  • Võta ühendust oma kliendihalduriga
  • Kui Sul ei ole oma haldurit, siis võid helistada ka ärikliendi teeninduse telefonil 1551 või saada e-mail arikliendid@telia.ee.

Teenuse osutajale

Kõneteenusnumbri kasutamise aastatasu hind € km-ta
3-kohaline lühinumber 15 340 €/aasta
4-kohaline lühinumber 1540 €/aasta
5-kohaline lühinumber 770 €/aasta
number numeratsioonialas 800 ja 900 155 €/aasta
Aktiveerimistasu  
800-seeria koneteenusnumbrid 45 €/kord
900-seeria koneteenusnumbrid ja lühinumbrid 160 €/kord
telefonihääletus 64 €/kord
Lisateenused  
eritariifi muutmine 16 €/kord
alusnumbri muutmine 16 €/kord
alusnumbri lisamine 32 €/kord
Eritariifist teavitamise automaatvastaja  
aktiveerimistasu 23 €/kord
kuutasu 16 €/kuu
Teenuskõne tasu (lõppkliendile tasuta teenuse pakkumisel)  
minutitasu fiksvõrgus 0,0185 €/min
kõnealustustasu fiksvõrgus 0,026 €/kõne
minutitasu mobiilivõrgus 0,1898 €/min

Teenuskõne tasu lõppkasutajale

Arveldusteenusega kõneteenusnumbrid ⁽¹⁾ hind € km-ta
võrgusisene minutitasu fiksvõrgus 0,0185 €/min
kõnealustustasu fiksvõrgus 0,026 €/kõne
võrgusisene minutitasu mobiilivõrgus 0,1898 €/min
Fikseeritud tasuga kõneteenusnumbrid (tavahind)  
minutitasu fiksvõrgus 0,0185 €/min
kõnealustustasu fiksvõrgus 0,026 €/kõne
minutitasu mobiilivõrgus 0,1898 €/min

⁽¹⁾ lisandub täiendavalt tootelepinguga kehtestatud eritariif

Annetusnumbrid

Heategevuslikel eesmärkidel saad kõneteenusnumbreid kasutada ka annetusnumbritena.

Taotlus esitada sihtasutuse või mittetulundusühingu poolt ja heategevusprojekt peab olema ühiskonnale oluline. Olemas peab olema konkreetne kava ja kommunikeerimise plaan projekti elluviimiseks ning annetusrahade kasutamiseks.

Iga projekti puhul otsustatakse Telia osalemine annetuskampaanias eraldi.

Tingimused

  • Annetusnumbritele helistatud kõnedele tavahinda ei rakendata (Telia panus annetusprojekti)
  • Annetuse summa rakendub pärast teate kuulamist 11. kõnesekundist.
  • Kliendi arvel kajastatakse ainult maksustatud kõne ja selle kestust.
  • Annetuse summad on käibemaksu vabad ja kantakse täies mahus üle annetusprojekti läbiviijale.

Avatud annetusnumbrite loetelu ja helistamise hinnad