HP SEADMETE JA TARKVARA GARANTII- JA TUGITEENUSED

HP SEADMETE JA TARKVARA GARANTII- JA TUGITEENUSED

Selleks et tagada sinu ettevõttes IT-teenuste sujuv ja tõrgeteta töö ööpäev läbi, pakume sulle kõrgetasemelist HP garantii- ja tugiteenust – meie abile saad alati kindel olla.

  • Meil töötavad tehnoloogia tootjate väljaõppe saanud sertifitseeritud spetsialistid, kes hoiavad sinu ettevõtte IT-seadmed ja tarkvara alati töökorras.
  • Pakume lepinguliselt kindlustatud teenuste pakette, teostades asjakohaseid rutiine kooskõlas ITIL-i reeglitega.
  • HP ametliku teeninduspartnerina Eestis aitame sul leida sobivad seadmed ja lahendame kiirelt tehnilised probleemid.

Elektrooniliselt täidetud pöördumisi menetletakse tööajal E-R 08.00-20.00. Väljaspool tööaega garantii juhtumist teavitamiseks palume helistada meie helpdeski numbril 6069944

Tutvu hooldus- ja remonttööde tingimustega

Seadme üleandja / töö tellija

Seadme kirjeldus

Kas seadmele on varem teostatud garantiiremonti:


Garantii HP toodetele

Kehtiv tootja garantii* annab võimaluse seadmel esinevad probleemid kiirelt ja sujuvalt kõrvalda ja vältida nii ootamatuid kulutusi.

Tugiteenus HP toodetele

Tootja tugiteenus kindlustab seadmete töökindluse ka pärast garantiiaja lõppemist.

Teenindame järgmisi HP äriklassi tooteid:

Kõik HP serverid, andmesalvestusseadmed ja võrguseadmed
 

Arvutiseeriad:

  • Sülearvutid - ProBook/EliteBook
  • Lauaarvutid – ProDesk/EliteDesk
  • Tahvelarvutid - ElitePad
     

Tindi-ja laserprinterid ning kontorikombainid (MFP- d multifunctional printer):

  • LaserJet ja Office Jet Enterprise seeria seadmed
  • LaserJet Pro seadmed alates 400 seeriast ülespoole

Kogemustega hoolduspartner

Meil on rohkem kui 15 aastat kogemusi ärikriitiliste süsteemide hooldamisel.

Tänaseks on meie teenusega kaetud mitusada äri- ja missioonikriitilist serverit ja andmesalvestuslahendust. Eestis töötab meie klientide heaks viis koolitatud ja sertifitseeritud inseneri, kes on valmis sulle alati appi tulema – ka öösel, nädalavahetustel ja riiklikel pühadel.

Lisaks asjatundlikele inseneridele on sinu käsutuses meie ööpäev läbi töötav Helpdesk ja jooksvat tagasisidet andev Kliendiportaal. Meie klientide süsteemide töö tagamisel osalevad ka meie tehnoloogiapartnerite teenusorganisatsioonid ja kompetentseimad insenerid.

Aitame leida tootevalikust õige toote

Konsulteerime nii uute lahenduste loomisel kui ka olemasolevate süsteemide parendamisel. Me aitame kiiresti leida sulle suurtootjate tooteportfellidest sobivad seadmed ja varustame sind asjatundliku infoga; tutvustame Demokeskuses olevaid enamlevinud seadmeid ning kirjeldame ja seletame erinevate seadmete funktsioone ja võimalusi.

Kohapeal on meil võimalik näidata järgmisi seadmeid:

  • HP ProLiant BladeSystem seadmed
  • HP ProLiant serverid ML ja DL seeriatest
  • HP StorageWorks andmesalvestusseadmed
  • HP ProCurve võrguseadmed
  • HP laua- ja sülearvutid
  • HP Thin Client seadmed
  • Serveripõhised töökohasüsteemid (TS, VDI, BladePC)

GARANTII OLEMASOLU KONTROLLIMINE

Esmaseks vea tuvastamiseks soovitame kasutada HP veebipõhist diagnostikavahendit HP Instant Support Professional Edition.

Sealt saad teada toote seerianumbri ja tootekoodi, mis vastab seadmel oleval kleebisel asuvatele andmetele. Kasuta seda alloleva elektroonilise vormi täitmisel.

Kontrollin oma HP printeri, tahvel-, süle-või lauaarvuti garantiid

Kontrollin oma HP serveri, salvestus- või võrguseadme garantiid

  • Palun sisesta vormi põhiseadme seerianumber ja tootekood.
  • Lisaseadme rikke korral toimub garantii põhiseadme garantii alusel.
  • Kui lisaseade on ostetud juurde hiljem, siis on garantii aluseks ostudokument. See on vajalik ka siis, kui garantii kehtivus ei ole üheselt selge.
  • Soovi korral palun saada oma garantii- või toejuhtumi teade e-postile help@telia.ee või helista tasuta numbril 800 9944, välismaalt helistades +372 669 6200.

ÄRIKLIENTIDE IT-TEENUSTE TUGI:

Telefon 606 9944
E-post help@telia.ee

Klienditeenindus E–R 8–20

Rikketeated 24/7