Background

TELLIMINE


MIKS OSTA E-POEST?



TÄNA TELLID,
HOMME KÄES

  • Tellides e-poest kauba enne kella 11.00, saad selle kätte juba järgmisel tööpäeval.
  • Vali sobiv kauba kohaletoimetamise viis: pakiautomaati (2,90 €), Telia esindusse (2,90 €) või kulleriga koju (5,90 €).

AITAME SUL TEHA
ÕIGE VALIKU

  • Küsi nõu reaalajas meie teenindajalt.
  • Otsi, sorteeri, filtreeri ja võrdle erinevaid tooteid.
  • Kasuta mugavat võrdlustabelit ja too esile toodete erinevused.
  • Leia lisainfost abistavad Digitarga või tootja tootetutvustused.

E-POODI SISSE LOGIMINE ANNAB MITMEID EELISEID

  • Paljudel toodetel soodsamad hinnad.
  • Võimalus liikuda e-poe ja iseteeninduse vahel lihtsalt ja kiirelt.
  • Info sinu varasemate tellimuste kohta.
  • Võimalus oma kontaktandmeid mugavalt muuta.


14-PÄEVANE TAGASTUS NII ERA- KUI KA ÄRIKLIENDILE

  • Kui sinu tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, pöördu lähimasse Telia esindusse.
  • Sul on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast toode tagastada ja raha tagasi saada (v.a transpordikulu).
  • Samuti saad sel juhul taganeda järelmaksulepingust.

TASU ENDALE
SOBIVAL VIISIL

  • Koos Mobiilse Eluga
  • Finantseerimisega
  • Ettemaksuarve alusel
  • Internetipanga kaudu




TELLIMUSTE TEEKOND JA STAATUSED


  1. Maksmisel
    Oled valinud tellimuse vormistamisel makseviisiks "Ettemaksuarve alusel". Ettemaksuarve kehtib 5 päeva ja see saadetakse automaatselt sinu e-postile. Ettemaksuarve alusel vormistatud tellimusi hakatakse täitma pärast makse laekumist Telia kontole. Märka, et tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra.
  2. Täitmise ootel
    Edukalt vormistatud tellimus, mis on jõudnud e-poe haldurile täitmiseks.
  3. Tellimus ootab tarnet
    Tarnel on kaks staatust: automaatne tarne juhul, kui kõik tellimuse kaubad on olemas kesklaos; manuaalne tarne, mille üle otsustab e-poe haldur vastavalt tarne loogikale. Kui tarnida ei ole võimalik, teavitab e-poe haldur sind ühe tööpäeva jooksul uuest orienteeruvast tarneajast.
  4. Komplekteerimisel (pakkimisel)
    Tellimus on laos (kesklaos, Telia esinduste ladudes või Telia koostööpartnerite ladudes) ja ootab komplekteerija reageerimist.
  5. Komplekteeritud
    Ladu on tellimuse komplekteerinud ning see on saatmiseks valmis. Kui valisid kauba kättesaamise kohaks Telia esinduse ja kaubad komplekteeriti samast esindusest, saad automaatselt SMSi kauba jõudmisest esindusse.
  6. Transpordis
    Kaubad on kullerfirma käes. Kullerfirma tarnib kaubad sinu soovitud aadressile, pakiautomaati või Telia esindusse.
  7. Kliendi ootel
    Kaubad ootavad sind Telia esinduses.
  8. Tarnitud
    Kullerfirma on sinu tellitud kaubad soovitud aadressile kohale toimetanud ja üle andnud.
  9. Täidetud
    Tellimus on täidetud.

Maksmine



Nb! E-pood ei broneeri maksmata tellimuste juurde kaupasid ega saa lubada, et soovitud toodet arve laekumise hetkeks laos alles on. Kui ettemaksuarvele laekumist ei tule 5 päeva jooksul peale tellimuse vormistamist, siis tellimus tühistatakse!

HEA TEADA