Background

TELLIMINE

MIKS OSTA E-POEST?

TÄNA TELLID,
HOMME KÄES

  • Tellides e-poest kauba enne kella 11:00, saad selle kätte juba järgmisel tööpäeval.
  • Vali sobiv kauba kohaletoimetamise viis: pakiautomaati (2,90 €), Telia esindusse (2,90 €) või kulleriga koju (5,90 €).

AITAME SUL TEHA
ÕIGE VALIKU

  • Küsi nõu reaalajas meie teenindajalt.
  • Otsi, sorteeri, filtreeri ja võrdle erinevaid tooteid.
  • Kasuta mugavat võrdlustabelit ja too esile toodete erinevused.
  • Leia lisainfost abistavad Digitarga või tootja tootetutvustused.

E-POODI SISSE LOGIMINE ANNAB MITMEID EELISEID

  • Paljudel toodetel soodsamad hinnad.
  • Võimalus liikuda e-poe ja iseteeninduse vahel lihtsalt ja kiirelt.
  • Info sinu varasemate tellimuste kohta.
  • Võimalus oma kontaktandmeid mugavalt muuta.

14-PÄEVANE TAGASTUS NII ERA- KUI KA ÄRIKLIENDILE

  • Kui sinu tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, pöördu lähimasse Telia esindusse.
  • Sul on õigus 14 päeva jooksul jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast taganeda e-poest ostetud kauba ostu-müügilepingust, kaup tagastada ja raha tagasi saada (v.a transpordikulu).

TASU ENDALE
SOBIVAL VIISIL

  • Koos Mobiilse Eluga
  • Finantseerimisega
  • Ettemaksuarve alusel
  • Internetipanga kaudu

TELLIMUSTE TEEKOND JA STAATUSED

  1. Maksmisel

    1
    Oled valinud tellimuse vormistamisel makseviisiks "Ettemaksuarve alusel". Ettemaksuarve kehtib 5 päeva ja see saadetakse automaatselt sinu e-postile. Ettemaksuarve alusel vormistatud tellimusi hakatakse täitma pärast makse laekumist Telia kontole. Märka, et tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra.
  2. Täitmise ootel

    2
    Edukalt vormistatud tellimus, mis on jõudnud e-poe haldurile täitmiseks.
  3. Tellimus ootab tarnet

    3
    Tarnel on kaks staatust: automaatne tarne juhul, kui kõik tellimuse kaubad on olemas kesklaos; manuaalne tarne, mille üle otsustab e-poe haldur vastavalt tarne loogikale. Kui tarnida ei ole võimalik, teavitab e-poe haldur sind ühe tööpäeva jooksul uuest orienteeruvast tarneajast.
  4. Komplekteerimisel (pakkimisel)

    4
    Tellimus on laos (kesklaos, Telia esinduste ladudes või Telia koostööpartnerite ladudes) ja ootab komplekteerija reageerimist.
  5. Komplekteeritud

    5
    Ladu on tellimuse komplekteerinud ning see on saatmiseks valmis. Kui valisid kauba kättesaamise kohaks Telia esinduse ja kaubad komplekteeriti samast esindusest, saad automaatselt SMSi kauba jõudmisest esindusse.
  6. Transpordis

    6
    Kaubad on kullerfirma käes. Kullerfirma tarnib kaubad sinu soovitud aadressile, pakiautomaati või Telia esindusse.
  7. Kliendi ootel

    7
    Kaubad ootavad sind Telia esinduses.
  8. Tarnitud

    8
    Kullerfirma on sinu tellitud kaubad soovitud aadressile kohale toimetanud ja üle andnud.
  9. Täidetud

    9
    Tellimus on täidetud.

Maksmine

Nb! E-pood ei broneeri maksmata tellimuste juurde kaupasid ega saa lubada, et soovitud toodet arve laekumise hetkeks laos alles on. Kui ettemaksuarvele laekumist ei tule 5 päeva jooksul peale tellimuse vormistamist, siis tellimus tühistatakse!

Hea teada